لذت بردن از رابطه واژنی در خانم ها
نوشته شده توسط : sibesalamati

لذت بردن از رابطه واژنی در خانم ها گرداوری شد

لذت بردن از رابطه واژنی در خانم ها

 

معمولا خانم ها در حالت طبیعی و به دور از مشکلات جسمی و روحی پس از چند دقیقه حضور در کنار همسر و عشق بازی با او به ارگاسم می رسند و به دلیل جاری شدن ترشحات از واژن آنها از رابطه واژنی خود لذت می برند. اما برخی از خانم ها نیز وجود دارند که با این شرایط از رابطه واژنی خود لذت نمی برند. مشکل در کجاست ؟ کدام یک از طرفین در عدم ارضاء مقصر هستند؟

در رابطه ی جنسی و نزدیکی با همسر خود به دنبال مقصر نباشید. زیرا هیچ یک از شما مقصر نیستید ، بلکه بر اساس شرایط بدنی متفاوت و همچنین نوع رابطه و اعمالی که قبل و بعد از هر رابطه انجام می دهید ، این ارضاء و زمان آن تفاوت خواهد داشت. از دلایل ابتدایی برای عدم ارضاء از رابطه واژنی در خانم ها ، نبود شرایط لازم روحی و جسمی همچون تغییر در میزان ترشح هورمون ها می باشد.

خانم ها حتی با وجود راه های مختلف برای جلوگیری از بارداری خود باز هم این نگرانی را دارند ، زیرا هیچ یک از راه ها با اطمینان صد در صدی همراه نیستند ، بنابراین ترس از باردار شدن در رابطه جنسی یکی از دلایل بسیار مهم برای لذت نبردن از رابطه واژنی و دخول آلت تناسلی مردانه در واژن آنها به شمار می رود. پس این دلیل هیچ ارتباطی به توانایی یک مرد در ارضاء کردن و به ارگاسم رساندن همسر خود ندارد ، تنها نیاز است که شرایط او را به خوبی درک کند.

دلیل دیگر ارتباط مستقیمی با مردان خواهد داشت. به عنوان مثال مردانی که در رابطه جنسی خود عجول هستند و دوست دارند که هرچه سریعتر به برقراری رابطه بپردازند ، معمولا با عدم پاسخ مثبت از سوی همسر مواجه می شوند. زیرا او نیاز دارد تا مدت زمان بیشتری بگذرد و ترشحاتی از بدنش جاری شوند. اما مرد رسیدن به ارگاسم را به صورت متکبرانه ای تنها در خود می بیند. این شرایط برای هر دو طرف مطلوب نیست و هیچ یک از آنها از رابطه لذت نخواهند برد.

برخی از مواقع آقایان اظهار دارند که هر روشی را برای لذت بردن همسر خود از رابطه واژن و جاری شدن ترشحات او به کار گرفته اند اما در هیچ یک از آنها به موفقیت نهایی نایل نشده اند ، دلیل را از همسر خود جستجو کنید! برخی از خانم ها در دوران مجردی خود نمی توانند حس جنسی را به نوعی ارضاء کنند ، در نتیجه به خود ارضایی از طریق کلیتوریس روی می آورند. به نوعی حس جنسی خود را بد عادت می نمایند . این حس ممکن است که در دفعات بعدی نیز برای جاری شدن نیاز به نوازش کلیتوریس داشته باشند ، بنابراین تنها همین راه حل شماست.

 

بیشتر بخوانید: اوج لذت جنسی زنان 





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: